Ledig 60 % stilling som sekretær for Tromøy menighetsråd
Arendal kirkelige fellesråd har ledig 60% stilling som sekretær for Tromøy menighetsråd fra 01.01.23.
Hovedarbeidssted Tromøy menighetskontor.
Hovedoppgaver:
- Sekretær for menighetsrådet
- Budsjett- og regnskapsrutiner for menighetsrådet
- Post-, journal- og arkivtjeneste for menighetsrådet
- Resepsjonstjeneste
- Stabssamarbeid med øvrige ansatte i menigheten
Det kreves følgende kvalifikasjoner:
- Utdanning innen administrasjon/økonomi, relevant erfaring kan eventuelt kompensere for manglende utdanning
- Gode datakunnskaper. Nødvendig opplæring i
fagprogrammer vil bli gitt
- Evne til selvstendighet og samarbeid
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne
- Kjennskap til Den norske kirkes virksomhet og organisering
- Personlig egnethet
Vi tilbyr:
- Gode arbeidsvilkår med ansvar for viktige oppgaver i et godt
arbeids- og kollegafellesskap
Lønns- og arbeidsvilkår:
- Godtgjøring, lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende
regulativ og tariffavtale
- God pensjonsordning
Søkeren må være medlem av Den norske kirke.
For nærmere informasjon om stillingen kontaktes: Administrasjonsleder Arne Homme
tlf. 93005745, e-post: arne.homme@agderkirken.no For mer informasjon om menigheten, se vår hjemmeside på www.tromoy.menighet.no
Kopi av vitnemål og attester tas med ved et eventuell intervju.
Søknad med CV, sendes innen 28.08.22 til: post@agderkirken.no